Дистанційне консультування впроваджено з метою наближення спеціалізованої медичної допомоги до громадян України незалежно від місця перебування.
Проект дистанційного консультування в Інституті функціонує завдяки ентузіазму та небайдужості до здоров’я співгромадян наших лікарів: даний вид медичної допомоги не покривається Державним Бюджетом, лікарі це роблять у вільний від основних пацієнтів (поліклініки та стаціонару) час.
Нагадуємо: дізнатися загальну інформацію про роботу інституту, записатися на прийом до лікаря, задати питання стосовно госпіталізації та отримати іншу довідкову інформацію можливо за номером єдиної «гарячої лінії» +38 044 350 08 35.
Важливо!
Як тільки з’явиться можливість відвідати лікаря очно, заплануйте візит: проблеми з серцем не варто ігнорувати та відкладати їх вирішення.
Лікар може припинити дистанційне консультування, якщо розуміє, що для встановлення діагнозу необхідно відвідати клініку. Лікар проінформує про це пацієнта.
Рекомендації для отримання дистанційної консультації:
→ Звертайтеся до лікаря у лише у вказаний спосіб (повідомлення у Viber, Telegram, WhatsApp). Не потрібно телефонувати. Ви звертаєтеся до лікаря, який щоденно працює та консультує пацієнтів у поліклініці та стаціонарі Інституту.
→ Поважайте час лікаря чи лікарки та усвідомлюйте, що вони так само працюють в умовах війни. Не чекайте миттєвої відповіді, дайте достатньо часу на реакцію (від кількох годин до 1–2 днів).
→ Намагайтеся не писати ввечері та на вихідних. Багатьом здається, що можна надіслати повідомлення дуже пізно, а лікар/ка подивиться, коли зручно. Але в багатьох медиків/инь унаслідок напруженої роботи та піклування про пацієнтів/ок розвинута настороженість — вони схильні перевіряти повідомлення одразу, навіть уночі, адже це може бути щось термінове.
→ Перше повідомлення має бути максимально чітким та коротким. Не потрібно викладати всю суть проблеми, скарги, анамнез та результат попереднього лікування, допоки ви не отримали від спеціаліста/ки погодження на консультацію. Цим ви ставите лікарів/ок у неприємне становище — вони змушені в будь-якому разі вас консультувати, незалежно від бажання чи зручності, або ж відмовити вам у допомозі. Водночас у першому повідомленні не потрібно обмежуватися лише привітанням. Найкраще коротко описати причину звернення, наприклад, у такій формі: «Доброго дня. Мені порадили звернутися до вас (я знайшов/ла ваш контакт на сайті). Мені необхідна консультація з такого приводу. Чи можливо домовитися про дистанційну консультацію?»
→ Обговоріть формат консультації: текстовий чат, аудіодзвінок чи відео. Пріоритет у такому разі — зручність для лікаря/ки, далі — ваші технічні можливості.
→ Дотримуйтесь рекомендацій лікаря/ки. Переконайтесь, що все зрозуміли. Якщо потрібно — обов’язково перепитайте та з’ясуйте всі деталі.
Для отримання дистанційної кардіологічної консультації Ви можете звернутися з понеділка по п’ятницю (з 10.00. до 14.00) за телефонами (повідомлення Viber, Telegram, WhatsApp):
066 242 10 79 – Зіновчик Ірина Іванівна (повідомлення Viber, Telegram, WhatsApp)
067 267 77 75 – Рябиця Валентина Михайлівна (повідомлення Viber, Telegram, WhatsApp)
098 178 46 32 – Баховська Юля Василівна (повідомлення Viber, Telegram, WhatsApp)
068 168 87 87 – Болгова Альона Сергіївна (повідомлення Viber, Telegram, WhatsApp)
096 649 46 60 – Матюшко Людмила Григорівна (повідомлення Viber, Telegram, WhatsApp)
066 298 14 03 – Поворозник Наталія Володимирівна (повідомлення Viber, Telegram, WhatsApp)
096 170 09 77 – Крот Наталія Богданівна (повідомлення Viber, Telegram, WhatsApp)
066 741 13 70 – Парацій Оксана Михайлівна (повідомлення Viber, Telegram, WhatsApp)
067 997 30 25 – консультації вагітних з приводу патологій серця, Сіромаха Сергій Олегович (повідомлення Viber, Telegram, WhatsApp)
Консультації проходять у поліклінічному відділенні з 8:00 до 14:00 з понеділка по п’ятницю за бюджетні кошти за наявності електронного направлення.
Попередній запис за телефоном: +380 44 350 08 35 (з вибором лікаря-консультанта та часу обстеження).
Довідки за телефонами: (044) 275-43-00 (з 8.00. до 15.00).